Monday, December 7, 2015

این کلیپ اتفاقات دنیای امروز توسط اسلامگرایان را توسط خود بانیان اسلام را به سادگی بیان میکنن.

این کلیپ اتفاقات دنیای امروز توسط اسلامگرایان را توسط خود بانیان اسلام را به سادگی بیان میکنن.

این کلیپ را برای آندسته که برای دیدن آن در یوتوب و در ایران مشکل دارند کپی کرده و در اینجا مجدداً باز پخش می کنیم. زیر نویس فارسی دارد.

کمتر پیش می آید که فردی روحانی اینچنین حقایق اسلام، بویژه صدر اسلام و نیاز جدایی دین از سیاست را بر زبان آورد و بازگو نماید.
شاید این آخوند شیعی عراقی بعد از اینکه کشورش بعلت ادغام دین و سیاست چند پاره شده است به ضرورت جدایی دین از سیاست پی برده و به آن در این نشست پرداخته است. 
ایده ای که دیر زمانی است در غرب با ارائه سکولاریسم ( الگوی جدایی نهاد دین از دولت و سیاست ) شروع شده است و به نظر میرسد این تنها راه برون رفت از این فجایح و فلاکت قوانین اسلامی در بین ملل و دول مسلمان نیز خواهد بود.

این لینک کوتاه ۷ دقیقه ای نشان میدهد که حتی در زمان محمد هم حکومت دینی کارکرد نداشته است و نفاق و دو رویی از همان صدر اسلام در مدینه در بین مسلمانان ایجاد شده و شکل گرفته است و شاهد و گواه سخن این روحانی شیعه هم سوره منافقین در مدینه است.
اعراب پیش از اسلام بنده خودشان بودند و در مکه بنده الله شدند و در مدینه بنده حکومت سیاسی محمد که تا به امروز ادامه داشته و امروز مسلمانان بنده ولایت فقیه و یا وهابیت و طالبان و بوکو حرام و داعش می باشند.
البته در پاسخ به انتهای سخنان این روحانی در این کلیپ کوتاه باید گفته شود: 
بله پیام و نوید محمد در قران همین بوده است که هر کس از دایره سلام و مسلمانی خارج است یا باید کشته و یا مسلمان بگردد و یا جزیه بپردازد.