Sunday, November 10, 2013

اگر براستی می خواهید عیسی را ملاقات کنید


اگر براستی می خواهید عیسی را ملاقات کنید، با فروتنی چنین دعا کنید: † خدایا اعتراف میکنم که بیشتر عمرم را برای خودم زندگی کردم. حتی در بهترین لحظات زندگیم نیز به تو اندک توجه کردم و تو را جلال دادم. بسیار دفعات گناه کردم، بیشتر از آنچه که بتوانم بشمارم، و برای رهایی از مرگ ابدی که بخاطر گناهانم لایق آنم هیچ راهی ندارم. از تو بسیار ممنونم که آنقدر مرا دوست داشتی که عیسی، پسر یگانه ات را فرستادی تا بخاطر گناهان من روی صلیب بمیرد. کسی که باید روی صلیب میمرد، من بودم و او جای مرا گرفت تا من بتوانم مجاناً بخشیده شوم.لطفاً گناهان مرا ببخش ای پدر. دیگر نمیخواهم زندگی خود محوری داشته باشم. باقی روزهای زندگی ام را میخواهم برای خداوند عیسی مسیح زیست کنم. حضور روح القدس تو را بر زندگی ام میخواهم. آمین

اول قرنتیان ۱۳ : ۴ تا ۷

محبت بردبار و مهربان است . در محبت حسادت و تکبر و خودبینی نیست . محبت رفتار ناشایست ندارد . خودخواه نیست . خشمگین نمیشود . و کینه به دل نمیگیرد . محبت از ناراستی خوشحال نمیشود ، ولی از راستی شادمان میگردد . محبت در همه حال صبر میکند ، و در هر حال خوش باور و امیدوار است و هر باری را تحمل میکند . 

اول قرنتیان ۱۳ : ۴ تا ۷

شفای احساسات آسیب دیده


خواهر و برادران عزیزم امیدوارم روز خوبی و سپری کرده باشید 

امروز که در حال مطالعه کتابی به نام (( شفای احساسات آسیب دیده )) بودم پیغامی زیبا از خداوند گرفتم که خواستم اونرو با شما قسمت کنم شاید این پیغام ، پیغام زیبایی نیز برای شما باشد :
وقتی در تنهایی هستید و یا از نظر روحی و روانی احساس خلاء می کنید ، و یا به شدت افسرده اید ، و حضور خدا را احساس نمی کنید ، می دانید که دعا کردن دشوارترین کار است . اما من می خواهم به شما اطمینان بدهم که او می داند ، درک می کند و ناتوانی شما را احساس می کند . او در تمام احساسات شما سهیم است زیرا تمام آنها را تجربه کرده است .

هر چند پسر بود ، با رنجی که کشید اطاعت را آموخت .
عبرانیان 5 : 7-8
این آیه به باغ جتسیمانی و به مصائب و رنج و صلیب خداوندمان اشاره دارد ، به جایی که می توان گفت ، او تمام این چیزها را تجربه کرد . او مفهوم گریستن را می داند ، می داند با غم و اندوه دعا کردن در حضور خدا یعنی چه . او دچار کشمکشی بود که هر انسانی را خرد می کند . او می داند ، او تجربه کرده است و می تواند درک کند . او در آسیب ها و دردهای مان با ما شریک و همدرد است .
از میان تمام کلماتی که برای تجسم به کار رفته است ، مهم ترین آنها عمانوئیل است ، یعنی " خدا با ما " . خدا در هر بحرانی با ما است . بالاتر از همه ، چون او شخصا این بحران ها را تجربه کرده ، می داند در بحران بودن یعنی چه ، او در چنین شرایطی با ما همدرد است . به همین علت است که می توانیم با جرات و جسارت و با اطمینان به حضور او بیاییم . خدا از ما انتظار ندارد که (( حتما با حس تقصیر و یا فقط زمانی که شرمگین و خجل هستیم به حضور او برویم . نیاز نیست چنین احساس کنیم که حتما قصوری از من سر زده و یا مشکلی در میان است که دچار افسردگی شده ام . من روحانی نیستم )) این ها رفتارهای بی رحمانه ای است که ما مسیحیان اغلب با یکدیگر نیز می کنیم و باید بدانیم که این رفتارها مطابق کتاب مقدس نیست .
ما به حضور پدری عصبی نمی آییم که فقط دوست دارد چیزهای خوبی از فرزندانش بشنود . ما به حضور پدری نمی آییم که می گوید : (( چنین احساسی را از خودت دور کن . این اشتباه است . گریه نکن . اگر آرام نگیری کاری می کنم که واقعا گریه کنی ! ))
ما به حضور پدری آسمانی می آییم که ضعف های ما را درک می کند و از ما می خواهد که آنها را با او در میان بگذاریم . بنابراین می توانیم با اطمینان به تخت فیض نزدیک شویم با این امید که فیض و بخشش او را در زمان احتیاج دریافت خواهیم کرد . وقتی برای گناهان خود احساس تقصیر می کنیم و نیاز به بخشش داریم ، می توانیم به حضور او بیاییم . همچنین وقتی به سبب ضعف های خود دچار رنج و عذاب می شویم می توانیم به حضور او بیاییم 

کیست‌ آنکه‌ بر دنیا پیروزی یابد؟ جز آنکه‌ ایمان‌ دارد که ‌ عیسا پسر خدا است‌. اول یوحنا 5:5


شهادت ایمان ما


شهادت ایمان ما

ما مسیحیان ایمان داریم به خدای واحد، خداوند قادر مطلق، خالق آسمان و زمین و تمام مخلوقات عالم و به پسر یگانه او، خداوند ما عیسی مسیح که از ازل با خدای پدر یکی بود و برای نجات ما انسان های گنهکار از آسمان نزول نمود و به واسطه روح القدس در رحم قرار گرفت و از مریم باکره متولد شده، در حکومت پنطیوس پیلاطس رنج کشید و گناهان ما را به دوش گرفته به جای ما مصلوب شده، مُرد و مدفون گردید و در روز سوم از مردگان قیام کرد و پیشگویی های کتب مقدسه را به انجام رسانید و به آسمان صعود نموده بدست راست خدای پدر قادر مطلق نشسته است و از آنجا دوباره به زمین خواهد آمد تا تمام زندگان و مردگان را داوری نماید و پادشاهی او را اتمامی نیست و ما ایمان داریم به روح القدس، روح مقدس خداوند، بخشایندۀ حیات، پشتیبان و معلم مومنان که از پدر و پسر صادر میگردد و خداوند به وسیلۀ آن از طریق انبیا و رسولان با آدمیان صحبت نموده است و مانند پدر و پسر قابل عبادت و ستایش میباشد. ما ایمان داریم به کتاب مقدس که کلام کامل خداست و بدون اشتباه و غلطی بوده و به الهام از روح القدس توسط دست انسان به رشتۀ تحریر درآورده شده و برای راهنمایی و هدایت ما میباشد. ما مسیحیان ایمان داریم که خداوند برای رساندن پیام خود به انسان ها انبیا را فرستاد و به فرشتگان، که پیام آوران و خدمت گذاران خداوند اند و به یکبار غسل تعمید برای آمرزش گناهان مردن و دفن شدن در قبر آبی و برخاستن از آن و تولد تازه و قدم گذاشتن به زندگی روحانی و بدون گناه . ایمان داریم به کلیسای مقدس خداوند که بدن مسیح است و عیسی مسیح در آن سر است و ایمانداران اعضای آن و به آمرزش گناهان به وسیلۀ ایمان آوردن به یگانه منجی عالم عیسی مسیح. ایمان داریم به بهشت و به رستاخیز، به قیامت بدنها و به حیات جاودان و ابدی در حضور خداوند. آمین